XXXI Festival Terra de Trobadors

Del 8 al 10 de setembre de 2023

Castelló d’Empúries celebra el XXXI Terra de Trobadors dedicat a «L’enderroc del castell comtal de Castelló d’Empúries (1332)». I al museu fem una oferta per visitar l’antiga fàbrica de farina.

Preu:
2x1 entrada
Què fem?

L’enderroc del Castell Comtal de Castelló d’Empúries, el 1332, decidit per l’infant Pere, fill del rei Jaume II d’Aragó i de Blanca d’Anjou serà la temàtica principal d’aquesta nova edició del #TerraDeTrobadors.

Un enderroc que va servir per parcel·lar el terreny i vendre les parcel·les als paraires (teixidors) de la vila per tal d’instal·lar-hi els seus tallers. Aquesta operació va convertir Castelló en un centre productor de teixit apreciat arreu d’Europa. Alhora que es va obrir una nova plaça on s’ubicarà el mercat de cereals de la vila.

Programa del Festival Terra de Trobadors 2023

Organiza: